Sunday, December 26, 2010

Cinta dan Seks

Hai hai hai uolls! Salam hormat, salam wedding (bagi yang sedang berkahwin tapi gigih bukak blog kan?), salam hujung minggu dan salam 1MALAYSIA: RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN.
*Bangga PM kita MAK duk berkempen*
Untuk entry hari ni, AwalAhmad™ akan mengupas mengenai CINTA dan SEKS.
*matilah dilabel blog lucah pasnih*
Cinta adalah sesuatu yang murni, suci dan indahMAK percaya bahawa ramai pembaca-pembaca (walaupun tidak seberapa ramai) sedang dilamun cinta.
Suatu ketika dahulu ada seorang penceramah mengeluarkan kenyataan bahawa bercinta itu haram. Hal ini karena daripada cinta akan mendekatkan diri kepada zina. Lalu MAK merujuk kepada seorang ustazah, dan ustazah ini mengatakan bahawa cinta itu suci, jika disertakan dengan iman.
*lalu burung-burung pun berterbangan*
*Tyra Banks bingkas bangun dan pose*
Namun, bagi remaja-remaja zaman sekarang, kemanisan cinta dirasai dengan berpelukan, berciuman dan paling teruk melakukan seks. Tapi bagi MAK, semua itu adalah normal bagi dunia akhir zaman sekarang ini (matilah kena hentam nanti ni). Asalkan kau beringat laa esok lusa mestilah kena kahwin. Kalau setakat cinta nak main je, baik bercinta dengan pelacur.
*Hand job je okay ko jangan nak demand aku lempang kejab lagi*

Namun, pada zaman sekarang, berapa kerat la sangat lelaki yang nak kahwin dengan perempuan yang sudah tidak dara? Lainlah kalau semasa bercinta sudah termeterai janji sehidup semati. Yang tu MAK tak boleh nak komen apa-apa.
Apakah pentingnya seks semasa bercinta? Adakah seks sebagai pelengkap dalam perhubungan seseorang? Hawa nafsu? Semua orang tahu tu. Sudah menjadi lumrah manusia diciptakan dengan hawa nafsu. Itu adalah fitrah. So it depends on that the person tu mengekang nafsu masing-masing yer. MAK taknak campur.
*ade aku kesah kau nak buat apa?*
Di sini bukanlah AwalAhmad™ hendak menyokong seks dalam percintaan. Bukan juga menghentam golongan-golongan yang melakukan seks sebelum berkahwin. Cuma nak ingatkan, pandai makan, pandailah simpan. Kepada yang Berjaya mengekang hawa nafsu masing-masing, MAK mengucapkan sekalung tahniah buat kalian.
Mungkin agak bosan entry kali ini karena penulisan MAK kali ni kurang menyentuh mengenai isu-isu mengkritik kehidupan manusia lain. Maaflah bagi para peminat yang menantikan entry-entry yang panas dan mengundang gaduh. Kadang-kadang kita perlu bermuhasabah diri jugak. Kalau tak ape guna orang hantar MAK pergi kem kesedaran diri mana-mana kan?
Ada jugak segelintir manusia yang desperado nak main, sangap la katakan. Yang lelaki tu air dah naik sampai ke kepala, yang perempuan pulak ashik kembang kecut je (kencang ayat MAK ni). Ada jugak pasangan yang membuktikan jujur dan telusnya cinta mereka dengan melakukan seks (esok lusa kena tinggal merasalah kau cari tin milo buat tadah air mata)

CINTA

ITU
INDAH

2 comments:

  1. kalau orang cam kak yam ni cmne plak abang awal? cinta itu kemestian, seks itu kepuasan

    ReplyDelete